Överös fötterna med kärlek?

I min gravidkallender står det att jag denna vecka ska överösa mina kära fötter med kärlek. Allt jobb de gör, alla mil de går, utan att klaga. Jovars, nog har de gjort ett bra jobb allt. Mina älskade fötter. Svullna har de nog inte blivit ännu, och inte ömma heller. Eller kanske, om jag tänker på´t. Lite ont gör det kanske ändå? Fast i och för sig gör det rätt ont i höfterna också, om jag tänker på det. Och i ljumskarna, och i nacken, och i ryggen. Det jag menar är att om man verkligen känner efter så gör det ont lite här och var. Inte nödvändigtvis riktiga krämpor, utan mest snälla-tyck-lite-synd-om-mig-krämpor. Men alvarligt talat, hur ska jag komma ihåg att ta hand om mina fötter då jag knappt ser dem om dagarna?



Vadå fötter?

Jasså, sådana där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0