Semlor och pannkakor.

Nu sitter jag som många andra dagar på bussen på väg till jobbet. Blir en sådan lagom lång dag idag då jag slutar halv åtta ikväll, sedan blir det förhoppningsvis att träffa finaste <3 Det är lika fint väder ute idag, vilket får mig att hoppas lite att hela Maxi skulle ha rasat ihop så vi alla fick vara ledig och njuta av vädret. Fast det hoppas jag såklart inte egentligen, vad ska jag då göra om dagarna? Agera byggare? Bygga upp stället med bara mina händer som verktyg? Det ni, det vore allt något.

Dessutom är det semledagen idag, hoppas inte semlorna är slut då jag går hem, finns en viss risk. OCH det är internationella pannkaksdagen idag. Det bästa ur två världar? Måste vara bästa dagen på året?

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0