Livlig liten krabat

Hade skrivit ett rätt långt inlägg men så råkade jag ta bort det. Har inte riktigt lärt mig att använda blogg.se-appen. Hoppas det var toppen av min otur idag, fredagen den 13:e.

Kottens sparkar blir hur som starkare för var dag. Och man kan känna det rätt tydligt utanpå magen, har till och med sett med ögonen att magen rör sig. Det är helt underbart att veta att h*n lever och håller igång med gympapassen, för ibland känns det verkligen som att det är gympa på gång där inne. Helt galet! Och helt underbart på samma gång. På bussen igår gjorde det till och med lite ont, kanske en blandning med att livmodern stramar och växer? Vänta du bara säger ni, snart knäcker bebis ett revben eller två. Jag kan knappt vänta säger jag, längtar så efter den stora och fina magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0