Graviditeten i bilder.

Kikade just igenom mitt fotoalbum i min iphone, insåg två saker. 1:Jag borde verkligen tömma lite i albumet, börjar vara mycket bilder och rörigt att hitta. 2:Jag saknar verkligen min gravidmage, konstigt nog.. Jag som var så less på den på slutet.Det var så mysigt att känna henne böka omkring därinne, man hade verkligen en speciell relation till sin bebis under graviditen. Det är så mysigt att ligga och känna sparkarna, för att inte tala om hickan hon hade stup i ett. Saknar det. MEN! Det är nog ändå hundra gånger mysigare att ha henne ovanpå magen och mysas, kramas och pussas. Här kommer iallafall lite bilder.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får hoppas att min plutt vill titta ut snart så vi kan boka in en bebisdejt snart. Kram!

2012-06-29 @ 13:51:18
URL: http://www.lillannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0