Ett sista besök på MVC?

Idag var vi på MVC, hoppas på att det var sista gången idag. Om det blir en gång till har jag gått över tiden och måste in för att bedöma och planera en igångsättning.

Alla värden såg som vanligt super ut, det har det gjort genom hela graviditeten. Magen har växt som den ska, om än långt ned på kurvan. Idag mätte den 33 centimeter. När barnmorskan skulle känna efter fick hon stora ögon; oj, bebis ligger väldigt djupt. Hon har tydligen gjort sig redo för förlossningen. Behöver inte betyda att det är imorgon, eller dagen efter det. Jag hoppas iallafall att det är dags snart. Håll en tumme!

Pappa har sett mig boxas (sparkat) inne i magen idag också. Det har vart full fart, åtminstone i mina ben. Mamma tycker det är lite obehagligt och gör ont, men det skiter jag i. Lite kul ska man väll få ha? /Kotten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0