Första delen avklarad.

Då var första delen (av totalt fyra delar) för att bli en fullbordad jägare avklarat. Nu pratar jag såklart om teoridelen. Det känns helt fantastiskt att jag kan bocka av den delen. Har redan börjat dagsdrömma om hunddräparn, att få skjuta en riktigt kapital älgtjur. Tänk vilken upplevelse! Eller skaffa en jakthund, kanske en egen whachtelhund? Eller tax? Jag ska nog vänta tills jag vet vad jag vill ha ut av jakten, och min framtida hund. Vad vill jag egentligen jaga med min hund? Drömmer mig bort lite.


Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Vad kul att du vill bli jägare! :) Känns ju inte som att man ser det så ofta bland tjejer...

2012-05-15 @ 06:52:57
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0