Fullbokad vecka!

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag har verkligen fullt upp så gott som hela veckan. Kotten är mer än gärna välkommen, men hon får nog vänta till på Söndag tror jag. Har haft några förvärkar idag som känts lite som menssmärtor, men det behöver väll inte betyda att hon kommer närmaste dagarna vad jag vet?

Måndag - Tvättid, tvätta sängkläder och annan smutstvätt
som samlats på hög. Storstäda (det får jag nog skjuta på).
Har även hunnit ta fram cykeln och tagit en sväng på
Konsum för att köpa frulle till morgondagen.
Tisdag - Träffa Maria och inhandla lite nödvändigheter.
Onsdag - MVC för den kanske sista eller näst sista
rutinbesöket innan Kotten anländer. Ska även träffa härliga
brudar från Maxi för en fika på kvällskvisten då deras
arbetsdag lidit mot sitt slut.
Torsdag - Träffa Sanna och luncha på stan. Hoppas på en
sushilunch. Sedan blir det att skriva provet för jägarexamen
runt femsnåret i Vindeln. 
Fredag - Ta sig tillbaka till Umeå på bästa sätt.
Lördag - Avskedsmiddag på All Star för bästa Angelica
som breddar vingarna och flyttar till Sundsvall inom kort.
Vi kommer sakna dig på Maxi!
Söndag - Vilodag? Eller fylla frysen? Inte riktigt bestämt.

PLUS att jag måste läsa boken jägarskolan varenda lediga sekund för att ha en minsta möjlighet att klara provet på Tordag. Alla dessa olika fåglar och att kunna könsbestämma alla arter. De olika vapendelarna, och de olika klassindelningar. Önska mig lycka till.



Kommentarer
Postat av: Idah

På Lindex på strömpilen :) Fanns fler!

Åhh det hade jag ju jättegärna velat men har lovat pappa att luncha med han då. Men det kommer ju bara vara på lunch så om ni ska gå på stan eller ses lite längre kan jag ju hör av mig så kanske jag kan komma å bara ses lite :)

2012-05-07 @ 21:48:07
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: emmy

Jag vet inte om Angelica ska ha två avskedmiddagar men en är ikväll 18,30 iaf!

2012-05-08 @ 13:07:38
URL: http://emmyemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0