Känslorna bubblar över.

Ibland har man sådana dagar, idag hade jag en sådan dag. Jag har haft två kvällar i rad då jag inte omringat mig med vänner eller familj, vilket betyder att jag istället låtit tankarna skena. Det är nog bra att släppa fram känslorna och tårarna ibland. Vare sig man vill erkänna det för sig själv eller inte, så ligger de där och gnager.. de där jäkla känslorna.

Jag blir både arg, men mest ledsen. Klart jag förstår att jag inte är viktigast. Inte ens nästan. Jag blev lovad ett stöd och engagemang, vilket jag fått egentligen. Jag har fått hjälp då jag bett om det. Jag är dålig på att be om det dock. Det känslomässiga stödet, vart tog det vägen? Jag tänker att det är mitt eget fel, till en viss del iallafall. Jag har nog omedvetet stängt det ute, omedvetet stängt det ute för att jag tycker att hela situationen är för jobbig.

Egentligen har jag väll för mycket krav. Kanske hör det till denna tornardo av känslor som följde med på köpet då jag blev gravid? Kanske har jag blivit behandlad som skit? Jag vet faktiskt inte.


Kommentarer
Postat av: lotta

Men åh! Stor kram till dig.

2012-05-19 @ 12:57:21
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0