Tjugofyra dagar kvar?

Idag är det andra maj, det är tjugofyra dagar kvar till beräknad ankomst för Kotten. På Lördag är det bara tre veckor, och i slutet av denna vecka räknas vi som fullgången. Då har jag inte fött "för tidigt" om det skulle hända innan beräknad dag. Jag längtar så mycket nu, jag vill träffa min Kotte. Lukta lite, pussa lite och bara mysa. Jag hoppas verkligen att hon kommer lite tidigare än 26 maj, men jag räknar med att gå över.

Det börjar bli väldigt jobbigt nu, jag börjar vara lite less på att vara gravid vissa delar av dygnet. Natten framförallt, jag sover himla dåligt och hittar ingen egentligen skön ställning. Kroppen skriker då jag ska vända mig, det kan göra riktigt ont. Men jag biter ihop, jag vet att det kommer något gott utav det till slut. Jag har ibland svårt att andas och äta. Andfådd är en given del av vardagen i dessa dagar.

Men nu har jag semester hela maj, ska njuta massor.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med dig om att nätterna är en pina. KÄnns som man väger som en elefant när man ska till och väda sig i sängen. Och ont - JA!



Har förresten inboxat dig!



Lotta

2012-05-02 @ 20:49:38
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm. mailet kommer visst inte fram på adressen du lämnade. Har jag fått fel? lotta

2012-05-02 @ 20:53:52
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Ulrika Emini

Jag blir avundsjuk av att läsa att du ändå har så kort kvar! :) Jag antar att jag ska njuta av graviditeten nu innan den blir alltför jobbig, men ju mer tiden går desto mer längtar man ju efter att bebisen ska dyka upp istället.

Skönt att du är ledig iallafall. Hoppas att du får jättesköna och fina dagar, din sista tid på egen hand. :) Kram Ulrika

2012-05-02 @ 22:14:30
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0