Boka tid?

Kanske dax att boka tid för tatuering? Nu är jag grymt peppad på att köra klart armen som jag påbörjat. Jag hade tider bokade för att färdigställa, men blev gravid. Amma gör jag kanske två gånger per dygn nu, på natten och tidig morgon. Snart kanske inte alls med andra ord.

Från början var inte tanken att köra hela armen, men jag har tänkt fram och tillbaka (har ju haft cirka nio månader plus fem månader på mig att göra just det, att tänka). Jag kommer köra hela armen, det kommer bli toppen. Längtar efter att få sätta nålarna i huden igen. Här kommer lite inspiration.


Kommentarer
Postat av: lotta

Åh vad härligt! KOmmer bli toppen!

2012-10-20 @ 11:39:14
URL: http://atollenrock.blogg.se
Postat av: eriika

KÖR PÅ! tatueringar är kärlek, en del av sej själv:) jag vill också.. iaf fylla ut min arm innan jag påbörjar nått nytt stort projekt :P

2012-10-20 @ 21:43:41
URL: http://headtrips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0