Gällivarehäng?

Jag och Vilhelmina har just kommit in från en lång och inte allt för härlig promenad. Eller, jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tyckte det var härligt eller inte. Ena sekunden, med solen värmande i ansiktet, var det döhärligt. Andra sekunden då det blåste iskalla vindar, ja ni förstår? Att jag valde mjukisbyxor sedan var dagens flopp, att jag valde ett par mjukisbyxor som jag måste ha världens häng på för att de ska nå ned till fötterna (krymt i torktumlaren), det var en ännu större flopp! Det är inte skönt att gå långt med häng, det skaver så där härligt i ljumskarna ni vet.

Vi tog milen idag, faktum är att vi promenerade lite mer än en mil. Strax över elva kilometer. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad fint mönster det var på barnvagnen :) Vad är det för vagn du har?

Svar: Det är en Emmaljunga jag har (:
Linnéa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0