Ninni Linnéa Vilhelmina.

Som rubriken lyder, är namnen vi valt att ge vår dotter. Ninni, efter Christophers syster. Linnéa, efter mig. Vilhelmina efter min farmor.
 
Du är allt jag nånsin önskat. Du är allt jag nånsin drömt. Du är den som får mig minnas. Alla drömmar jag har glömt och du är den som får mig hoppas. Du är den som får mig le. All min kärlek får du bära. Hela livet vill jag ge. För du är där när ingen ser mig. Du är där när stormen yr. Du är där när natten skrämmer och du är där när dagen gryr. Jag vill alltid ha dig nära, när som åren läggs till år och vad livet vill oss lära är att framtiden är vår. När som klockorna har stannat och tiden tycks stå still och man inte vågar säga, det man längst i hjärtat vill. Då ska vi ta varandras händer. Då ska vi minnas denna dag och förstå vad som än händer är det alltid du och jag.

Ja, all min kärlek får du bära.
Hela livet vill jag ge.

Ninni Linnéa Vilhelmina.
 
 

Kommentarer
Postat av: Idah

Åh får rysningar av den låten :') Så fina ni är!!

Svar: Ja, den är verkligen jättefin den låten. Första gångerna jag hörde den kunde jag verkligen inte hålla tårarna tillbaka. Så passar den så bra till just dop tycker jag (:
Linnéa

2012-10-08 @ 22:24:00
URL: http://Idahperman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0