Vi är tillbaka.

Soppan står på spisen och puttrar, Vilhelmina ligger i sängen och snosar, kylen är fylld med mat för att par dagar för jag har hunnit storhandla idag. Har även hunnit in en sväng på barnens hus och kappahl. Nu är jag äntligen tillbaka till vardagen. Nu har jag inte dagen framför mig, dagen som innan den kom var ångestfylld och jobbig. Helt i onödan. Det blev ju faktiskt en helt perfekt dag!
Tänk om jag vetat det innan, då hade vi sluppit all denna oro och ångest. 
 
Nu blickar vi framåt, med denna underbara dag i bakfickan. Den kan vi komma ihåg som en bra dag. En dag där Vilhelmina var i fokus. Om hon bara hade vetat att alla var där bara för hennes skull.
 
 
 
På väg till affär´n. 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0