Chocolate Chip Walnut Brownie.

Idag har jag hunnit med att baka, medan Vilhelmina roade sig en stund i babygymmet. Tillräckligt länge för att jag skulle hinna baka klart mina brownies. Blev ett lyckat misslyckande. Köpte choklad enligt receptet, slarvade sedan då jag väl satte igång och slängde i all den hackade chokladen i smeten. Insåg sedan att den mörka chokladen på fyrahundra gram skulle ju vara i glazen. Då var det var redan för sent, kunde ju inte stå och peta upp de mörka chokladbitarna från smeten? Nej, det var bara att pallra sig iväg på affären och köpa ny mörk choklad till glazen. Vilket resulterade i att det blev över ett kilo chocklad i min kaka. Perfekt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Kan du inte lägga ut receptet på kakan. Jag hittade ett recept som inte alls blev bra när jag testade.

Svar: Det är bara söka på google, "leila brownie". Lycka till :)
Linnéa

2012-09-19 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0