I det senaste laget.

Är äntligen färdig med alla dopkort. Eller nu ljög jag föresten, har två stycken kvar. Det får bli morgondagens uppdrag. Att posta alla korten blir också en syssla för morgondagen. Även en sväng ned på stan står på schemat.Dopet närmar sig med stormsteg och jag är minst sagt nervös, men jag tror att det kommer bli bra. Det måste det bli. Jag längtar, samtidigt som jag inte längtar. Tror att det kommer vara över fortare än vi anat, och då kommer vi säkert önska vi kunde göra det igen. Kanske vi undrar varför där fanns oro, hoppas det.
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag fick iväg mina ihopknåpade inbjudningar igår. Skönt.
Känner som du. LÄngtar och längtar inte. Nervöst. Men kommer säkert gå vägen... Nu återstår att se hur många som kommer och sen planera mat/fika efter det.
Kram kram från oss

2012-09-12 @ 23:04:22
URL: http://atollenrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0