Älskade unge.

Så mycket kärlek, en sådan liten varelse. Dagarna numera är så meningsfulla, varenda möjliga lucka går att fylla med något som för mig känns så meningsfullt. Är det inte en massa bus är det mellanmål. Är det inte mys i den nybäddade sängen är det blöjbyte. Jag skulle aldrig byta bort det liv jag har idag, jag saknar inte det jag hade innan. Det bästa som hänt mig har jag nu, och det är du. Det är du Ninni Linnéa Vilhelmina Johansson. Mamma älskar dig, så det gör ont. 
 
Vänta bara till trotsen säger ni, jag återkommer med ny information då säger jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh vad långt hår hon har fått! Gullungen! jag saknar inte heller livet jag hade innan. Vad gjorde man då liksom... Nä, nu har livet verkligen fått en mening. De små liven är ju bara underbara!
Kram

2013-01-28 @ 22:32:50
URL: http://atollenrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0