Canon EOS 450D.

Bjuder på ett bildregn från dagen, idag har jag nämligen lekt lite med min nya leksak. Idag har jag förutom fotandet inte gått många knop, då jag har en liten tjej som vägrar låta mamma sova. Ungefär en gång i timmen har hon vaknat och gnällt, för att sedan vakna runt femsnåret och vägra somna om. Fem dagar nu, samma visa. Får försöka tänka på att det är en fas, att det går över, men det är svårt. Upptäckte efter morgonens toalettbesök att toapappret var slut, reagerade med att börja gråta. Är man trött då? Jag tror det.
 
Köpte för ett tag sedan en systemkamera, då jag kom över en till ett bra pris. Jag har ju redan en systemkamera, men Canon har lockat. Ett bra pris och jag (läs kameran) var såld. Tanken är väll att någon gång i framtiden byta upp mig, då har Canon legat högt i mina tankar. Därför kändes det som ett perfekt tillfälle att få träna lite med denna, Canon EOS 450D.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofis

oj, vad lillan har blivit duktig! Vi måste verkligen ta och träffas snart igen, det var ju ett tag sen. Jag måste även tacka för dina fina kommentarer på min blogg, jag blir så glad av alla vänliga själar som hjälper mig att gå vidare i kämpandet mot vikten, och jag hoppas verkligen kunna gå ner de kilon jag har som mål.. :) hoppas ni har det bra hemma hos er!kramar från oss <3

2013-01-14 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0