Nyårsafton.

Årets nyrsafton blev ett lugnt firande på Teg, tillsammans med gänget. Tillsammans med några av mina närmsta. Sedan självklart min minsta skatt, hon som står mig allra närmst, Vilhelmina. Vi åt god mat och drack gott till. Spelade lite kort och bara hade det allmänt bra. Stadsraketerna sköts av ungefär trettio meter ifrån lägenheten, trodde nog att V skulle bry sig mer om uppståndelsen än vad hon gjorde. Hon sov gott, och vände sig endast runt en gång. Säkert av ren tillfällighet. Nästa år kommer hon kanske kunna vara med och titta? Så oerhört spännande.
 
Jag gillar känslan av att vi påbörjar ett nytt år. Se tillbaka på det gågna året och tänka att nästa år ska fasiken bli ännu bättre. Denna nyårsafton slog det mig ändå, hur ska jag kunna göra 2013 till ett bättre år? Förra året bjöd trots allt på det största som någonsin hänt mig. Visst har det gågna året även bjudit på motgångar, det kommer säkerligen detta år också göra.
 
Jag tror att 2013 har mycket att erbjuda!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0