Vad gjorde jag innan?

Precis som "att man ska ta vara på tiden" är också "vad gjorde jag innan" en stor klyscha. En klyscha som är lika sann som att jorden är rund. Jag kan inte komma på vad jag gjorde innan, eller åtminstone hur jag många gånger kunde vara så upptagen.. Upptagen, med vadå? Som jag nämnde tidigare, dagarna är verkligen fullbokade numera. Är de inte fullbokade av aktiviteter så fylls luckorna på något vis ändå.

Vad gjorde jag egentligen förut som jag inte hinner idag? Skulle vara att slöa då, eller kunna träna flera gånger i veckan om jag kände för det. Gå på bio och dra ut på galej. Jag var rätt spontan, det saknar jag lite. Att kunna vara spontan.

Fast det hade inte vart värt för något i världen att byta tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0