En bättre dag.

Idag har varit en bättre dag. Jag fick sovmorgon (om man kan kalla halv åtta för sovmorgon) av damen i morse. Klev upp tillsammans med V och mina två systrar som anlände igår för lite tacosmiddag och godismys en Måndag kväll. De stannade över natten för att sedan passa den minsta idag medan jag var på studion och fortsatte med armen. Helt underbart att få besök så där i början av veckan.

Ikväll har dessutom bästa varit här. Vill inte säga att hon varit på besök, då jag tycker att det är helt okej att hon bara klampar in om hon känner för det. Att hon känner sig hemma här. För det vill jag att hon ska göra.

Föresten startade V dagen med ett bad medan mamman pósade i spegeln:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0