Till tårtbaket!

Jag har klickat hem lite nya verktyg till mitt tårtbak, vilket jag tycker är jättekul! Blir alltid lika uppspelt då jag ska få öppna det där paktet som kommer med postbilen (spelar egentligen ingen roll om det är grejor till tårtbak, kläder eller inredningsprylar, alltid lika kul). Denna gång landande mitt paket "i" brevlådan fredagen den 25 September, alltså i fredags. Tänkte visa mina inköp här på bloggen, ni får tycka att det är trist. Det skiter jag i just nu! Fniss*

Vad är då detta? ..

..Det är formar i frigolit, för att torka och ge form till sugarpaste-blommor! :)

 

En liten kavel med ringar i två storlekar, för att få jämna och fina blommor bla.

 

Ståndare till blommor (ej ätbara).

 

Allt detta är beställt från kakburken.se, klicka HÄR för att komma till deras hemsida!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Fin blogg :)

Välkommen in hos mig och svara på dagens fråga. :)

Ha en fin dag!

2009-09-29 @ 10:44:48
URL: http://dedicated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0