Slut på helgen.

Halloj!
Nu är jag tillbaka efter en helg i buschen, har varit och jobbat och hälsat på hemma. Två flugor i en smäll! Det känns skönt att vara tillbaka i stan igen, har saknat min soffa. Och ja, min dator lite också kanske. Och Simon och vår dusch och min säng och ja.. ALLT!

Skolan idag gick bra. Synd (eller tur kanske man ska säga) att vi bara hade en lektion, kändes lite sådär att ha klivit upp 06.30 för en enda lektion. Meen, sånt är livet. Var ändå tvungen att skjutsa min kära mor upp på sjukhuset.. Hon ska föresten bo här ända tills på onsdag, spännande.

Vilken vecka detta kommer bli.
Kalligrafi idag, svenska imorgon och ledig på onsdag. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0