Aldrig mera LCHF!

..Säger jag som inte ens börjat! Tänkte köra igång med det på måndag (peppning från Katrins blogg, där jag även tagit matschemat ifrån), och JIIIESES vad dyrt! Jag har verkligen inte råd att käka för 800 kronor i veckan. Nu hoppas jag verkligen att det kommer att vara värt det, annars blir det fan fasta i två veckor. Vilket jag garanterat kommer gå ned i vikt utav.

Ett problem bara, det krävs lite mer än en vecka för att se riktiga resultat. What to do?

Fullt,  äta som en häst och gå ned i vikt?


Kommentarer
Postat av: Liv

Åh vad lat jag känner mig! orkar knappt ens laga någon riktig mat längre.. och Robin är inte direkt någon mästerkock heller haha! Hoppas att jag får rutin på det hela nu när jag ska igång och börja träna osv ;) tjejmilen?

2011-01-16 @ 22:33:02
URL: http://baralivs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tjejmilen, hell yeeah!!

Du kommer inte undan nu! ;)

2011-01-16 @ 22:46:25
URL: http://linneajhn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0