Sliten krigare.

Nu snackar jag inte om lilla V. utan om mig själv. Jag borde sova men jag kommer inte riktigt till ro. Har suttit vaken och kollat på "The walking dead", ätit godis, skickat sms och skrivit i Vilhelminas första bok. Jag som var ut igår (Valborg) behöver min sömn nu, utan tvekan, men då kan jag inte hitta den istället. Jag tror nästan jag börjar bli för gammal för att konsumera alkohol. Eller så går det för långt mellan gångerna? Kanske det senare passar bättre in. Det blev helt klart en lyckad kväll, trots shots, trots ordningsvakt och trots på tok för mycket folk på för liten yta.

Nu ska jag försöka slå igen ögonen. För imorgon blir det att lägga sig under nålen igen. Då blir det tatuering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0