Sommarvagn? Stadsvagn?

Inför kommande sommar var min tanke att införskaffa i en enklare vagn, en vagn som tar liten plats då man viker ihop den och som lättare tar sig fram i lite smalare utrymmen. Och framförallt, en vagn som väger mindre. Jag har varit nöjd med Emmaljungan, det har jag. Den har tagit oss genom vått och torrt. All snö och slask. Emmaljungan är kvar såklart, ända tills dagen V inte vill åka mer vagn.

Köpte just en sådan vagn igår. En vagn som blir liten, tar sig fram i smalare utrymmen och inte väger så mycket. Droppen var då Emmaljungan inte gick in i bagageutrymmet på Kian. Det blev därför ett rätt snabbt köp, snabba affärer. Tur för barnens hus, inte lika tur för plånkan. Köpte vagnen på vägen till stan, för att sedan inviga den med en gång. Nu har vi två vagnar. En sommarvagn, eller en stadsvagn kanske man ska säga? Jag vet inte. 799 kronor på barnens hus, helt okej va?

Så här nöjd är man förresten då man fått ny vagn. Detta är en tjej med stil ska jag minsann tala om för er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0