Första körlektionen.

Hade min första körlektion i Torsdags, det gick över förväntan. Var lite små grejer jag skulle tänka på bara, som att inte gena i fartguppen genom att lägga ena hjulparet i mitten! Oooops*, jag har åkt lite för mycket med Simon och min far. Körläraren sa att jag körde bra och det är väll ett bra tecken!? Så nu i helgen har jag kämpat på lite med teorin också, det har inte blivit mycket men lite har jag hunnit läsa. Nästa lektion blir nu på Måndag, jag längtar faktiskt!

Sedan träffade jag Louise på stan, vi snackade en massa skit och kollade runt lite. Louise hittade en superfin studentklänning!! Den var som gjort för henne, riktigt riktigt fin. Åh, jag är så glad för hennes skull. Nu äre bara lite skor och acosearer som fattas så har hon student outfiten klar. Wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0