Långfredag.

Vad hände med "mina verktyg"? Jag kan varken lägga in bilder, ändra texten eller lägga länkar eller något. Suck*, men det blir garanterat bra igen då jag kommit hem! Är hos mor och far och använder därför deras mobila bredband på min dator, där har vi problemet skulle jag gissa.
Långfredag idag och mor sitter inne i köket och fixar påskägg. Jag funderar faktiskt på att "råka" snappa åt mig en godis eller två.
Har annars gjort så lite som möjligt hittills på sportlovet, städat lite och läst lite körkortsteori. Ska försöka ta körkortet innan sommaren, ok nu har jag sagt det. Nu måste jag ta det. So, wish me luck!

Jag är så besviken på dig, för att du sa det där!
Så jävla onödigt.

Kommentarer
Postat av: maria

det är PÅSKlov , inte SPORTlov :P

2009-04-13 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0