Nu är biljetterna bokade!

Nu har älskling äntligen bokat biljetter, till både mig och honom själv! Vad har jag gjort för att förtjäna en alldeles egen biljett till Bruuuuce Springsteen? Jag längtar så otroligt mycket, det kommer bli hur kul som hellst. Den 7 juni smäller det, en söndag så vi lär väll åka ned till fjollträsk på torsdagkväll eller på fredag så hinner det bli lite shopping och så också. DESSUTOM vill jag gå på Ben & Jerrys glassbar, det får kosta vad det kostar. Jag ska äta massor, jag ska rulla därifrån. Mums!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Gillar din header... Snygg blogg :)

2009-04-22 @ 07:44:37
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ledningen

Nu kan man även följa den obehagligt ärliga men dock störtsköna bloggen "Vilken Dag Som Helst Nu" via bloglovin. För att prenumerera på bloggen använder du dig av länken som finns i slutet av varje inlägg. Följ med oss på vägen mot toppen och ta del av alla skratten på vägen dit.

2009-04-24 @ 00:16:39
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0