Sweichiskt sportbröd.

Onsdag idag, vilket betyder Bageriet! Idag blev det bröd och kakor. Ett riktigt gott bröd med russin och hasselnötter, "råkade" få med mig två bröd hem också. Ett bröd till mig och ett bröd skickade jag med far, det var ju egentligen därför jag tog med mig bröden hem. Det är alltid kul att ha något att bjuda på om någon kommer och tittar in.

Köpte dessutom nytt ljusrör till mitt akvarium idag, så nu är firrarna glada och pigga igen, de stackarna har varit halft utan ljus i tre dagar. Det har bara lyst ytterst lite. Har faktiskt varit in på djuraffären och köpt ljusrör två gånger idag, lyckades ta fel längd första gången såklart. Därför blev det en sväng till in och byta, dessutom krävdes det två gubbar att byta ut det där jäkla ljusröret!! Haha, men efter många om och men gick det! och nu sitter det precis som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0