Både vår och nya skor.

Idag har jag och Maria varit på stan och fyndat. 3 par skor på skopunkten, 100 % rabatt på 3:e paret. Det vill säga att det sista paret blev gratis. Jag lägger upp en bild på mina skor, det blev två för mig. Är supernöjd med båda två!

Både jag och Maria har varit superfina idag, vi har haft klänning och njutit av det fina sommarvädret. Fint väder och 15 grader plus i solen. Hur mysigt som hellst, och min egna lilla bitch gjorde att dagen blev helt perfekt. Älskar dig Maria! Sedan blev det middag på stan, macka på Subway, också det lyckat.
När jag kom hem märkte jag att jag hade ont i huvudet som attan, såklart så var mina iprem slut så det var bara att ihärda. Jag somnade på soffan tills Simon kom hem trots att jag sovit ungefär tio timmar inatt. Nu har det gått över, tack och lov!
Nu blir det Guitar Hero och choklad, see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0