Dator från skolan, sista året.

Idag har vi fått våra nya datorer från skolan som vi kommer att ha i ett år nu (eftersom att vi tar studenten till våren blir det bara ett år). Lite onödigt kan man tycka att vi fick dator sista året, både ja och nej skulle jag vilja säga. Har vi klarat oss i två år hade vi väll klarat oss i ett år till men och andra sidan kommer allt bli mycket lättare. Alla anteckningar kommer att ligga på samma ställe och allt skolarbete i huvudtaget egentligen, vilket är jättebra.

Nu sitter jag och Simon brevid varandra med varsin dator i knät, väldigt romantiskt må jag säga. Simon fick ta skoldatorn, som jag faktiskt inte är jättenöjd över. Den kommer nog bara användas till skolarbete! (Den lilla datorn på bilden är datorn från skolan). En Lenovo r400, om det säger er något? För mig säger det inget!


Jag har två datorer, kommer ta ett tag att vänja sig vid det!
För ett år sedan hade jag inte ens en..



Här är min älskling, jag har dock ingen cam (det är enda skillnaden)


Datorn från skolan, lite omodern till designen kanske? höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0