First day.

Första dagen i skolan idag, kändes faktiskt inte sådär jättebra om jag ska vara ärlig. Men, ett stort MEN! Nu är det faktiskt bara ett år kvar. Kanske bättre att tänka så! Hade iallafall "möte" idag efter all information med nya scheman osv. så det blev en kort dag. Imorgon blir det dock att kliva upp och åka på lektion, bageri halv nio. Nu somnar jag över tangentbordet typ, suck!

Och vet ni vaaad då? Jag parkerar gratis på de två största parkeringshusen i Umeå i en hel månad. Hur bra är inte det på en skala från ett till tio? En tia skulle jag sätta iallafall. Det tack vare Maria som sett anonsen på det hela. Då man haft körkortet mindre än två månader "vill" upab här i umeå fira det med att ge gratis parkering i en månad, sjyssta grappar!!

Kommentarer
Postat av: Mariaa

Hihi, tack vare mig ;D !

Fast de är inte parketten (de är ju ett parkeringshus ;P) det är upab som vill fira oss :D



Puss påre gumman <3

2009-08-20 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0