Måndagsångest. (?)

Idag blev det skola, eller ja.. ..vi hade två lektioner iallafall. Jag och Maria passade på att åka ned på stan en sväng, vi var inne på Åhlens i tre timmar, TRE timmar!! Helt galet! Jag fyndade en skjorta som jag visade i förra inlägget, 4 stycken olika makeup penslar och ett par svarta strumbyxor med "sick-sack" mönster. Hittade även en till skjorta och två tunikor som jag ville köpa , får väll se hur det bllir med det.

Åkte från stan 21.00, då var jag nöjd. :)
Nej, nu ska jag kolla på True Blood. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror itne vi skulle ha några problem med att gå på stan egentligen från typ tio på morron tills allt sätnger , med tanke på hur lång tid det tog idag på bara EN affär, och vi kollade inte ens hälften ;P ^^



Puss<3

2009-08-25 @ 00:04:48
Postat av: Maria

Tror itne vi skulle ha några problem med att gå på stan egentligen från typ tio på morron tills allt sätnger , med tanke på hur lång tid det tog idag på bara EN affär, och vi kollade inte ens hälften ;P ^^



Puss<3

2009-08-25 @ 00:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0