Gå ned i vikt med burgare?

Igår var jag och Louise på strömpilen och shoppade som tok (nu ljög jag dock), shoppade det gjorde vi men inte som tok kanske.. Jag hittade ett jättefint midjebälte, synd bara att det är lite för stort. Funderar fortfarande på hur jag ska sy det utan att det ska se konstigt ut på något sätt. Såklart så tog vi en fika på NK också, en espressokaka, en cafe latté och en cola blev det. Heelt underbaaart.

När klockan började närma sig sju blev vi hungriga igen så vi åkte ned på stan och käkade burgare på Max. Läste där om en kille som gått ned 30 kg på 90 dagar med burgare, kanske ska satsa på det.. Kändes lite väl dyrt bara kanske. Men ok, helt ärligt!? Rubriken lät ju jätteskoj och sådär, att man ska rasa i vikt genom att äta onyttig! Kändes inte det som världens grej? Men då man läser vidare så kommer det fram att han ätit Max delifrech burgare, pommes friten har han bytt ut mot morötter och istället för läsk har han druckit vatten. Men hallå? Hur kul låter det då? Morötter, vatten och hamburgare (som egentligen inte är någon hamburgare utan någon look alike med mörkt bröd och fisk/kyckling istället för kött) VARJE dag i 90 dagar. Säkert en väldigt bra och varierad kost, skulle hellre säga motsatsen. Jag har inga riktiga kunskaper inom det här egentligen, men det förstår väll varenda kotte. Han tränade säkert samtidigt också, ändå var det maxburgaren som fick honom att gå ned i vikt.. (?) Helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0