Svar på tal.

"Svårt att säga om du passar i det då man bara ser läpparna. Man måste ju se anisktet i helhet med stift och glans på för att avgöra en sådan sak."

Fick just denna kommentar på mitt inlägg "Färgade läppar".. Ingen avsändare, mycket tråkigt tycker jag. Men till saken, visst håller jag med dig. Det är väldigt svårt för er att avgöra ifall jag passar i det då jag inte har en bild på hela ansiktet! Frågan var egentligen inte tänkt så, det var en fråga till mig själv egentligen. Ni vet man funderar över något, passar det eller passar det inte? Därav; eller!?

Kommentarer
Postat av: MAriaaa

haha, funny !

Läste både kommentaren och ditt inlägg, håller med er båda lite grann ;P förstår vad du menar, men samtidigt så tror jag det är lätt att förstå inlägget som en rak fråga om vi läsare tycker du passar i de :) Men de vet ja ju att du gör bruden <3 gäller bara för dig att förstå de :)

2009-08-27 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0