Utelåsta.

Jag är så slut då jag måste kliva upp så här tidigt att jag glömmer bort allt kul jag skulle berätta. Igår iallfall, efter skolan åkte jag och Maria upp på Djurmagazinet för att jag ville kolla på fiskar. Vi parkerar och går ur bilen och låser. Tänker inte så mycket mer på det .. För er som inte vet vad Maria har för bil så har hon en volvo 240 och måste låsa bilen genom att först trycka ned låsknapparna (hon använder därför inte nyckeln). Vi gick lungt in på djuraffären och tittar runt lite och jag väljer fiskar som jag sedan köper.. När vi kommer ut, ja då kommer Maria på att "Helvete, nyklarna är i bilen"!! Såklart ligger även extranycklarna inne i bilen, i Marias handväska som hon tyckte att hon inte skulle behöva ha med dig in eftersom hon ändå inte skulle köpa något. Typiskt va? Björn (Marias far) fick komma från jobbet med ståltråd och skruvmejslar så vi kunde bryta upp dörren och ta tag i låsknappen med ståltråden. Det var ett himla fippel det där, men Björn kirrar allt!! Efter ca 2 timmar utelåsta i blåsten kunde vi äntligen rulla hem med mina nya firrar.
Fniss, rätt kul. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0