Solen lyser, fåglarna kvittrar.

Solen lyser och jag sitter inomhus, jag MÅSTE gå ut så fort detta inlägg är skrivet. Imorgon blir det skola iallfall, tänkte åka dit idag men jag fastnade framför datorn. Hallå? Jag fastnade framför datorn, det är INTE en anledning att vara hemma! Usch vad arg jag blir på mig själv. Jaja, det är bara ta nya tag.
Jag ska iallfall börja träna  i gymmet och simma, på torsdag måste jag komma ihåg att ta med mig blanketten från umeå simhall att fylla i för att få träningkort där!! Kanske Maria vill börja träna där med mig, nu då hon har flyttat? Tror inte de har något gym där ute i bushen! (?)
NEJ, jag kanske skriver mer sedan.
Nu ska jag gå och posta brev i det soliga vädret!!
Byebye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0