En sväng in på akuten.

Varit in på akuten idag. Jättekonstigt, ska ta allt från början. Ingenting alls i morse, mådde hur bra som helst. Sedan åkte vi in till stan, shoppade lite och så. Helt plötsligt blev jag jätte pinknödig, vi var på väg hem så jag sprang in på toan och pinkade såklart, och aj!! Sedan var jag tvungen springa på toa flera gånger, det gjorde ondare och ondare och det kom mer och mer BLOD! Ja, blod och det är klart jag blir rädd. Vi åkte in till akuten och jag fick komma in före alla andra som satt och väntade, det gjorde mig inte mindre rädd. Men pust iallfall!! Det var "bara" urinvägsinfektion. Skönt att det inte var något värre, så det blir att äta pencilin i en vecka.
När vi ändå var på sjukhuset passade vi på att hälsa på Simons farfar som just opererat hjärtat, han mådde bra och det var  ju huvudsaken! Jag gillar farfar, han är en skön typ.

Har shoppat lite idag också, som sagt. Köpt både nytt tvättmedel och ny duschkräm. Båda lite mildare eftersom jag fått som exem på kroppen, det kliar och jävlas. Hoppas hoppas det går över nu, börjar bli rätt less. Men det borde det göra tycker jag med lite grumme och barnängen :) Det eer greeeejer det!
Köpte även lite badsalt och massor med goa saker, som ostar och kex och chips och dipp. Vi åt dock tacos klockan 22.00 då det blev rätt sent och vi inte hann äta middag innan, är iallfall fortfarande väldigt mätt så alla gosaker får vänta.

Men nu ska vi se film, bye.

Kommentarer
Postat av: Kexé

Duu, badsaltet kan ju garanterat vara en stor faktor till dina exem ? Det är ju så sjukt mycket starkare än kropsstvålen och det .. så prova skippa det istället !

2009-02-08 @ 15:35:13
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0