Mums!

Hallå i stugan, här sitter jag och äter frukost och försöker klura ut vad jag ska hitta på idag. Hemma från skolan idag, har inte kunnat sova så mycket inatt. Kanske jag satsar stort med ett bullbak?
Igår var vi in till strömpilen och veckohandlade och jag köpte pencilin, jag vet inte vem jag ska tro på; doktorn sa att jag skulle ta tabletterna 3 gånger om dagen, men hon på apoteket sa att jag skulle ta dem bara 2 gånger om dagen. Lite konstigt, men jag tror det blir som det står på förpackningen, alltså 2 gånger om dagen. Till middag blev det tadoorikyckling, jag älskar verkligen tandoorikryddan, helt underbart!  Efter det var väll dagen så gott som slut, klockan nio hade jag diskat undan klart och så, då blev det film men chip pch dipp, mmm ibland måste man vara tjock också!

Nej, nu har jag bestämt mig! Bullar blire, och där med basta!
Vi höres kära vänner,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0