Attans bananer.

Nu har jag gått och blivit sjuk också, inte alls kul. OCH! det är Marias fel, hon har smittat mig, hoppas inte jag får feber också! Så idag blir det väll att sitta hemma och inte göra något. Kanske går en sväng till affären och köper lite smågrejer till middagen, om jag orkar.
Var in på red dragon tattoo igår som sagt, den jag ville göra skulle gå på ungefär 3000 kr. Ganska dyrt för två små tatueringar kan man tycka, men det är det värt för sådana duktiga tatuerare. Det går ju som inte att ångra en tatuering efteråt (om man inte har en fet plånbok), då betalar jag hellre 3000 kr för en tatuering som jag blir nöjd med än kanske en tusenlapp för en som har sina brister.

Kanske borde äta lite frukost? Börjar känna mig lite hungrig nu faktiskt.
Tack och hej för denna gång,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0