Cirkus.

Då har man varit på cirkus också, i det vackra vindeln. Cirkus Viktoria, första året de var i vindeln. Det är så lite folk som går på cirkus i vindeln, så cirkus maximum tjänar väll knappt på att åka hela vägen hit. Viktoria var i iallfall inte helt världelösa; dresserade katter och duvor. Jag måste erskänna att katterna var grymma, de var min favorit! Men i det stora hela måste jag tyvärr säga att Cirkus Viktoria inte var någon stor hit, enligt mig var det mesta rätt simpla grejer (jag sa aldrig att jag skulle kunna göra det själv!) och clownerna var inte alls bra. Mina små systrar var dock nöjd, så dä är jag också nöd. Men vad säger man? Lite roar de små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0