Ledig.

Nu är jag också långledig! Skönt ska det bli, har hunnit städa bort en hel del i lägenheten och lagt till en massa freena prylar. Två stycken plancher i 3D!! Jag älskar dem, ser ut som att man ser IN i bilden, en på Marilyn Monroe och en med filmen Pulp Fiction. En plastväxt i hallen och en riktig i vardagsrummet, en orkidé. Och så en fin, grön (weei) soptunna inne på toan. Vi tänkte först köpa en att ha endast för kattbajja, men den här var så fin så det fick bli våran ordinarie medans den gammla får bli bajsslask. Och justeja, jag har äntligen köpt en vattenkokare också.


Klicka för att förstora.
(Det syns dock inte på bilderna att plancherna är i 3D..
..men de är de, jag lovar!)


Mina äggkoppar som jag utlovade bild på!!
I lööve them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0