Foppatofflorna.

Snart är det dax för dessa fruktansvärt fula skor igen! Men attan vad sköna de är. Jag tror inte jag använde något annat än dessa skor förra sommaren, och jag var absolut inte ensam om det. Vilket man i alla lägen kan förstå, är det bara jag som gillar foppatoffeln?


Sommaren 2008; i svarta skor har ni då mig, röda skor min lillasyster
Alma och i gröna min andra lillasyster Linda.

Nu har foppatoffeln dock kommit i alla möjliga former och modeller, som kanske är lite finare än den vanliga som vi mest såg förra året (som ni också kan se på bilden ovan). Det finns till och med ett urval skor med en platå eller klack! Kanske det vore något? Och fortfarande kan man välja bland massvis av färger. Jag är positiv! Vem vill inte ha ett par sköna pjux att springa omkring med, passar ju både till shoppingen och stranden.




100 % snyggare än sommaren 2008!
Klicka för att se större bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0