Stockholmresan.

Jag har inte hunnit blogga sedan i torsdags, har haft fullt upp! Jag lovar er att jag inte haft en sekund över!! Ungefär klockan 23.00 på torsdagen anlände vi till Västerhaninge, en bitter utanför Stockholm. Som ni kanske förstår så hann vi inte med speciellt mycket den kvällen, vi var allihopa så trötta efter resan så vi la oss ganska fort.

Fredagen såg ut så; Vi tog bilen in till Farsta och tog en shoppingtur vid tolvtiden mitt på dagen. Såklart så hade jag mer kläder då jag kom hem än när jag åkte. Jag hittade två par jeansshorts, strumpbyxor med blommigt mönster och ett par skor. Ett par riktigt fina sandaler. När klockan var runt fem så åkte vi iväg på party. En tjej som heter Hannah tog studenten samma dag. God mat, fläskfilé och potatissallad, gravad lax osv osv. Ska jag räkna upp allt så räcker inte inlägget till!

Lördagen blev det mera shopping, eller egentligen inte shopping heller. Vi gick mest runt och tittade på stan, strosade runt på gamla stan. Det är så fint där!! Såklart så åt vi på Ben and Jerrys glassbar också!!!!! :) Så himla gott, den svek inte mina förväntningar. Tog en meny där man fick två glasskulor, en klick grädde, chokladsås och browniebitar. Vid sjutiden bestämde vi oss för att äta på en mongolisk resturang. Det jävlades för mig varenda gång jag hämtade buffé. Man lägger ihop sin wook själv sedan lämnar man den till en kille som wookar det. Det var mycket folk som stod i kö och väntade på att få sin wook och såkart fick jag fel båda gångerna. Men det blev rätt till slut och maten var så god att jag tycker inte att det gjorde så mycket.

Söndagen blev det shoppa igen, denna gången mitt i stan. Tre par trosor rikare blev jag. Köp tre par betala för två på Lindex. Sedan blev det BRUCE SPRINGSTEEN!!!! Han var så grymt bra. Hans konsert var nog det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag förstår inte att han orkar hålla en konsert i hela tre timmar!!? Och göra det BRA. Jag menar, han är ju inte ungtjur längre. Men mäktigt var det iallafall, helt klart. Lite synd vi stod så långt bort, men det må vara. Han lovade att han skulle komma tillbaka till Sverige, jag kommer att vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0