Dagens.

Vaknade i morse och fick städmani!! Vet inte vart det kom ifrån? Diskade, skurade och städade överallt. Frukost hade jag inte tid med förrens klockan närmade sig två!!? Helt galet.

Sedan kom iallafall Maria & Mattias över och vi åkte iväg och shoppade lite. Jag handlade fyra stycken guldiga knappar som jag satte på skinnjackan och ett nytt vitt midjebälte (eftersom att mitt andra försvann).
Dessutom åkte vi in en sväng på djuraffären, Maria köpte firrar och tillbehör. Hon blev inte glad när hon fick höra summan för hela kalaset! Haha, men det är inte menat att vara lätt alla gånger.
Sedan så åt vi såklart på donken, håller ju på att samla glasen! De är riktigt läckra!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0