Bageri och konditori.

Skönt med sportlov, ibland behöver man vila ut sig lite. Min linje är i och för sig inte den hårdaste! Jag går Livsmedelsutbildningen på Östra gymnasiet i Umeå med inriktning bageri och konditori, hur kul som hellst! Så i framtiden kommer ni se mig i alla stora konditoritävlingar, haha vem vet? Ska man komma sig till den nivån får man nog jobba som ett djur, men förstå hur häftigt det skulle vara! Att kunna göra stora och exklusiva brölllopstårtor och andra bakverk och dekorationer, och dessutom vara bäst på det! Nej, det blir en kortis idag! Nu kommer syrran, vi ska in till stan och shoppa.
hare sålänge, puss!

Kommentarer
Postat av: loppan

bagar-konditor e ja, ble färdig förra Maj o ja ha int ångra mig en endaste gång. Skitroligt! lycka till!

2009-03-04 @ 22:30:26
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0