Nu är jag tillbaka.

I'm back, eller något i den stilen. Har gått ett bra tag sedan jag uppdaterade mig här på bloggen. Världen har inte gått under sedan sist som tur är, jag var ute och shoppade lite i fredags och träffade Louise. Helt underbart, var ett tag sedan man träffade det bruden. Handlade en tvål för aniktet på apoteket, Vichy. Ett superbra märke! Sedan köpte jag Nivea deoderant frech, Maybelline foundation (dream mousse), makeup sponges, en blå/svart randig tshirt och lite underkläder på HM. Alltid lika kul att köpa underkläder! Skulle jag ha pengar skulle jag nog ha mer underkläder än kläder.

Åkte till mor och far på Lördagen. Såg på melodifestivalen, det har blivit så dåligt, det var hundra gånger bättre förut! Programledaren är så dålig, hon ska vara "rolig", men det enda hon gör är att slänga ur sig en massa dumma kommentarer och taskigheter till deltagarna som enligt mig inte är det minsta kul. Jag vet inte vad ni tycker, men det är inte min humor iallfall!
Det var ändå mysigt att komma hem och träffa familjen, och alla kaninerna och hararna såklart som allihop fick manikyr och predikyr!

Igår (måndags) följde jag med far till Gideå och jobbade, jag skottade snö i tio timmar. Usch, min kropp är inte byggd för sådant slags arbete. Jag har träningsverk, precis ÖVERALLT! Jag är en pussy, jag vet eller så är jag bara extremt otränad. Skottade upp på ett bygge, varför bygger man en ladugård mitt i vintern kan man ju undra sig. Men nu var det så, och det gick upp och ner och hit och dit. Skyffeln var liten så jag gick som en ostkroke och det var tungt! Vi höll på ända tills det blev kolmörkt, men för att vara positiv då; Det var absolut värt pengarna, och jag är stolt över mig själv som inte gav upp! Säger inte nej om jag blir tillfrågad att skotta fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0