Shopping.

Idag har jag som sagt varit ute med syrran och shoppat, hittade en del faktiskt. Köpte en klänning på HM för 298kr, svart med röda rosor, rätt kort, läckert på sommaren så kan jag flascha min snygga tattoo :). Lägger kanske upp en bild senare! Sedan blev det en fräck tshirt från nichole, pennfack och ansiktsmask från Åhlens, en receptbok (Stora kokboken) 99 kr på Akademibokhandeln, på bokrean. Jag älskar att handla på rea, man kan göra så mycket fynd och vem gillar inte att fynda?
Vi träffade Maria och Mattias på stan också, myspys! Jag tipsade Maria om en basic tshirt på HM för bara 69 kr, klart hon skulle vara värst, hon köpte 5 st tror jag. Haha, hon är så söt!!
Bytte in min vinstlott idag också, vann ju 75kr på en trisslott igår! Weei, tillräckligt för att göra mig glad!! Bara att vinna i huvud taget är ju superkul. Tog iallfall en ny lott och resten kontant, alltså femtio kronor. Jag har som tvångtankar då jag ska skrapa en lott. Aldrig skrapa lotten i affären, då vinner man inte har jag fått för mig! Sedan måste jag dessutom lova bort en viss procent av vinsten till någon annan för att kunna vinna, haha knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0