Skönt med lite ledighet.

Hallo!
Idag är jag ledig, vi har utvecklingssamtaldag idag och på måndag. Jag har utvecklingssamtal på måndag vilket betyder att jag blir helt ledig idag, weei!! Frågan är vad jag ska hitta på, jag önskar jag hade ett jobb att gå till på helger och lediga dagar som den här.
Jag är fattiglappen själv just nu må jag säga. Var på stan och shoppade lite igår, först med Maria och Mattias, eftersom att vi endast hade en lektion igår, skönt! Sedan åkte de hem så det blev mest hela dagen med Louise, hur mysigt som hellst! Tyvärr så hinner vi inte träffas så mycket som man kanske skulle vilja, vi går skola åt helt olika håll vilket är lite tråkigt. Vi åt dessutom marängswich, på resturangen inne i kungspassagen i stan (har glömt vad den heter), hur gott som hellt iallfall, orgasm i munnen (typ). Jag kom inte hem hellt tomhänt, det blev en borste till mitt puder, en hårrulle (att ta bort hår på kläder med) och en svart blus till begravningen på fredag, 199 kr på KappAhl. Men som alltid med Louise så hittade jag massor med mer jag skulle vilja ha, men inte har råd med just nu.
Hittade ett par grymt snygga skor på Bianco footwear för cirka 1000 kr och en svart söt klänning från Nicole för cirka 500 kr, åååh vill ha!!

Kanske ska röra på mig lite, ta en dusch och lite frukost!
Från mig,

Kommentarer
Postat av: TESS

Vad fin blogg du har! :)

2009-03-11 @ 19:08:58
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0