Jag, snål?




Och jag som tänkte snåla på mina pengar, men som ni märker så höll det inte speciellt länge.
Bild 1: Tshirt från Carlings, 199 kr.
Bild 2: Klocka från Ur & Pend, 298 kr.
Bild 3: Trosor från Carlings, 49 kr.
Bild 4: Linne från Bik Bok, 99 kr. (Ett rosa och ett blått, det blåa syns på bild 1)
Bild 5: Väska från Åhlens, 599 kr.
Bild 6: Långt linne från Bik Bok, 149 kr.
Bild 6: Örhängen från Gina Tricot, 49 kr.
Bild 7: Duk från Hemtex, 99 kr.

Jag älskar min nya väska, jag har tittat på den flera gånger men bestämde mig idag för att; Va fan, varför inte köpa den nu då jag ändå har pengar!? Dessutom är den i äkta läder, och en alldeles perfekt storlek.
Klockan är inte heller den så tokig, har redan hunnit putsa den ett antal gånger, haha!

Min mor var i stan en sväng idag, så jag har haft det mys med både mamma, Maria, Mattias och så träffade jag Liv på stan också! En riktig toppendag har jag haft. Men nu är jag trött, dessutom är Simon ute på krogen och har glömt nyckeln hemma så jag måste lämna dörren öppen. Hur ska jag då våga somna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0